Stan med världens bästa sosso!

Idag vaknade jag utav att telefonen ringde och det finns inget mer avskyvärt än de, eller om man vaknar av dammsugaren! urch, jag gillar det inte. Men det gör inget, var i alla fall Maria som ringde och undra lite saker, dock hemligt!  hehe.

Sen åkte jag till stan för att möta upp Sosso, vi shoppade lite. Sosso som är galen shoppade hur mycket som helst hon som inte skulle handla så mycket. Du är väl för klockren<3. Kommer ju att sakna dig när jag flyttar men det är som du säger det är inte så långt och vi kommer kunna ses! snart tar du studenten också, shiit. Sen är det min tur!! sjukt va tiden går fort.

Mickis övningskörde idag också, du är duktig du!

Postat av: Rallycalle

Haha, ja om man älskar buskar och motorstopp så kan man kalla mig duktig ;)

2009-06-04 @ 20:31:01 -  http://baramikaela.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: