Uppe med tuppen!

Idag var det morgonpromenad som stod på schemat. Tog en 45 minuters lång promenad runt skansen och ner mot samhället och tillbaka hem, underbart skönt. Det var nästan inte en kotte ute vid kvar över åtta. Rätt skönt att gå i rasktakt och kolla runt lite. När jag kom hem satt Therese på trappan och väntade på mig, vi körde tillsammans lite ute fys som bestod utav gummibandsövningar till axlarna, utfallsteg och upphopp. Riktigt skönt! När vi kom in körde vi lite mage, rygg och rumpa. Det var i alla fall en underbart bra start på dagen, sen vart det till att äta frukost eftersom magen kurrade lite efter träningspasset.

Nu ska jag snart göra mig i ordning för ska på möte på coop kl 14. sen blir det att åka till stan och träffa ligan.

 


Jag älskar träning, de får en att må bra!
Postat av: Emelie

hör jätte jätte jätte gärna av dig när du ska träna :) Jag är på om jag inte jobbar ! :)

2009-06-16 @ 21:47:31 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: