Äntligen tillbaka till vardagslivet!

Nu har jag inte ont längre eller jo det har jag, men inte alls som förrut.  Kan gå till skolan igen, hur skönt som helst! vart hemma alldeles för länge nu, har missat massa i skolan.. Prov, inlämningar & grupp arbeten. Hur i helsike ska jag få tid med det då? hm. Ja det ordnar sig på något sätt, de måste det göra iaf.

Var hemma från skolan & pluggade igår, eller aa pluggade & pluggade. Det gick inte så bra, har tappat motivationen igen, fasen! Jag behöver träningen för att orka med plugget. De ger mig energi, massa energi..

Så låt förfasen axeln bli bra så jag kan träna..

/Isabella

Postat av: carro

Kommer du till träningen ikväll? <3

2009-03-17 @ 14:09:07 -  http://carolinehacar.blogg.se/
Postat av: tessi

Vad skönt att du är tillbaka<3 Får se när jag kommer på benen igen<3

2009-03-18 @ 10:17:16 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: