Blev du nöjd nu Frida?

jag uppdaterar för sällan fick jag höra av min vän idag, så jag passade på att skriva nu när jag har tid över. Fast jag vägrade att skriva om hon inte kliade min rygg först. haha va hemsk jag är. Men nu är jag i alla fall snäll och skriver. Då är det i alla fall någon som läser den och det är kul!

Nyss vart i farmor och farfars hus och tagit de jag ville ha. Finna så mycket minnen i det där huset, det känns konstigt att det snart är tomt och att någon annan snart kommer bo där, men livet går vidare. Men minnen kommer alltid att finnas kvar, för det kommer alltid vara farmor och farfars hus man åker förbi när man ska till Kolbäck, så är det.
Tog med mig en skål hem lite ljuslyktor och sen fick jag ett kort på mig och Mickis när vi ligger i farmors stora säng och vi ser så nedrans små ut. Jag önskar att jag hade en skannar så jag kunna skanna in kortet på datan, men icke sa nicke det var synd..

Till helgen,

I fredags åkte jag och mamma till Linköping, helsike väder vi åkte på. Fick åka 50 km i timmen på en 110 väg eftersom vi hamnade efter plogbilen och man kunde inte åka om heller för då skulle vi garanterat köra av vägen. Så vägen ner tog lite längre tid än beräknat. Men vad gör det, vi kom iaf fram. När vi väl var framme ringde jag och beställde pizza till oss alla sen bestämde jag & Therese oss för att gå på fest dagen därpå eftersom Annie och Marcus fyllde.
Det var en jättetrevlig myspysfredag..

på lördagen åkte vi till Ica Maxi och storhandlade, de får passa på när någon kommer ner som har bil eftersom de får cykla med maten annars. Så nu har de handlat mat till hela året, nerå^^. Sen vart det dags att börja dona inför party, som senare skulle visa sig vara bland de roligaste kvällarna på länge. Vi åkte till en lokalfest, när vi väl kom dit prestenterade Therese mig för hennes vänner, riktigt snälla & underbara människor. Partade lite där sen drog vi vidare till Platens (krog). Det var verkligen jättekul förutom att min axel gjorde skapligt ont, men det är väl bara att härda eller? När vi skulle hem drog therese på sig rollen att hämta jackorna. De började med att hon stod lugn och sansad i kön till jackorna men när folk började knuffa och ha sig drog hon på sig musklerna som hon pumpat upp på gymmet tillsammans med Johan så hon buffla sig igenom folk massan med både hennes och min jacka, mycket bra jobbat! hehe. Det var  i alla fall en riktigt rolig kväll och en underbart bra helg. Nu dröjer det tills vi ses igen eftersom jag drar till Egypten om 6 dagar och jag längtar. Till värmen, till sandstranden, till blått hav och till lite avkoppling.

/ Isabella

Nu vill jag ha sommar.
Postat av: storasyster

HAHAHA! du sammarfattar helgen kalasbra.. Jag hade hur kul som helst. Önskar att vi kunde träffas oftare.. Älskar dig sys <3

2009-03-31 @ 13:27:06 -  http://iridium.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: