Längesen

Har inte skrivit på länge. men det har jag inte orkat eftersom jag bara haft en hand att skriva med, men idag får jag äntligen börja använda den lite. Men inte alls mkt, men litelite! och det är en bra bit på vägen, vart hos sjukgymnasten idag, gick kanon bra och nu har en lång väg av rehabilitering börjat. Nu kan det bara bli bättre troligen, det är i alla fall vad jag hoppas på.

Det var verkligen hur stelt som helst i armen, fick nästan kramp när jag skulle sträcka ut armen. Jag kommer inte att kunna sträcka ut armen rätt upp i luften på  2-3 månader. Kan ni tänka er?! Det är sjukt va stel man blir, och det går fort. Nu ska jag inte slarva med rehabiliteringen, då kommer det inte att bli nå bra av operationen. Det är inte värt den smärta jag fått genomgått faktiskt..

Vart på hässlö i tisdags med räddningen, fick inte vara med. Men jag tog massamassa kort! och fick en hel del riktigt bra kort, ni var så duktiga så. Det var riktigt kul att se vad vi/ni lärt oss under lektionerna. De tränade på en trafikolycka, självklart inte en verklig sådan. Men väldigt realistisk för att vara för gjort för elever och av elever.
 

ALLA bilderna är på övning, och blodet är sminkat av några elever på praktiska.






Postat av: Linda

Svar: Aa, vi har engagemang och påverkan =) Hur gick det på ditt muntliga då? =D

2009-03-27 @ 09:00:38 -  http://ljanssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: