Nu är det full fart igen..

Skolan som tar kol på än, hm orkar inte..

Sitter i skolan nu, har nästan gjort klart två arbeten. Social omsorg och Etik, känns riktigt bra eftersom det ska vara klart tills på fredag. Men måste lämna in det senast imogon eftersom jag inte kommer till skolan på torsdag och fredag. För om 2 dagar ligger jag på operations bordet, jag är ruskigt nervös.. Tänk om det inte går bra? tänk om hela operationen misslyckas? Då kommer jag aldrig mera kunna spela volleyboll. eller jo det kommer jag, men den kommer fortsätta att hoppa och bråka. Jag tänker inte sluta träna för en axel, hehe nejnej!

Väntar på att Jossan ska sluta, hennes sista lektion slutar 16.00 så det är ju ett tag kvar. En timme typ. Jag ska snart sätta igång och plugga medicinsk grundkurs har ju prov på torsdag, men ska göra det på fredagen nästa vecka. Men det är mycket att plugga så det är bara att sätta igång..

När jag kommer hem ska jag ut och springa en vända, mycket skönt!

Uppdaterar senare, kanske.
/Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: