Träningssugen..

Jag är tränings sugen.. Det kliar i benen de ropar efter löparskorna & undrar vad jag håller på med.. Varför går jag inte ut och springer? nej för jag sitter fastspänd i ett jäkla band! hur skönt är det? Är sugen på att gå ut och ta en riktig lång tur, springa i takt med musiken, känna smärta av trötthet i vaderna och svetten rinna för pannan. Folk som inte känner mig måste tro jag är dum i huvudet! Men jag saknar det verkligen.. Längtar tills jag kan träna igen då blir det den gamla hedliga löparrundan, längtar redan.

Eller ett riktigt styrkepass på gymmet så man är helt slut efter. ååååh jag saknar träningen! Men mest av allt saknar jag volleyboll träningarna, det var svårt att sitta på sidan och kolla idag.. Jag vill så mycket som jag inte kan nu. Nej nu blir det att vara assisterande Coach till vårt lag, ser även fram emot det. De ska bli vissa förändringar tjejer, positiva.

Nu ska jag nog plugga lite, eller borde iaf. Ligger efter med två prov. Det är värt att skriva upp jag har aldrig legat efter med prov. Med det menar jag att jag alltid gjort provet den dagen de är utsatt, jag har ångest och panik nu. Galet!

Längtar tills Fredag!! Då blir det galenskaper, mys & god mat tillsammans med mina två bästa bruttor. Nämligen Carro & Mickis. Det kommer bli superduper bra. Ni är mega bra. <3

Postat av: Anonym

och du kan vara mega bäst själv! <3

2009-03-10 @ 21:14:41 - 
Postat av: storasyster

Du är så duktig sys <3 Det kommer bli bra och du kommer kunna gymma hårt som bara den..

2009-03-10 @ 22:42:44 -  http://iridium.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: