Uppdatering

Var ute och sprang idag, så grymt skönt! Jag älskar att dra på mig träningskläderna och bara springa, det känns som alla känslor, alla tankar och allt bara försvinner för en stund det är skönt, underbart skönt! Jag älskar att springa i en uppförsbacke och man verkligen känner hur det svider i vaderna, det är skönt.

Jag har blivit fast för min träning nu, jag kan sitta på lektion i skolan och längta efter löparskorna, så kul tycker jag det är. Nu har jag kommit unifun med vad jag ska göra när jag är stressad så jag ska må bra, det är att ta hand om mig själv något jag tidigare inte gjort.

Senare åkte jag hem till Anna, hon färgade mitt hår sen klippte hon det lite också. Vart riktigt nöjd, mitt hår såg ut som en död katt först men nu har den återuppstått igen och det vart riktigt nice tycker jag. Skönt att vara "blond" igen.

Nu sitter jag och talar med min tröga vän Marcus, han är världens bästa vän men han kan vara lite trög. (men obs bara LITE). hehe. Han kanske ska komma och hälsa på sin gamle vän Isabella när hon har opererat axeln det gör han bara för han vill se hur pass ont hon har, så han tänker slå henne. Det känner jag på mig! men det gör inget för Isabella är en stark kvinna som inte backar för en mes! men vet du vad, Isabella älskar dig ändå.
Du är bra min vän alldelse för bra<3


/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: