Lycka, det är nu borde kännas.

Hejsan!

jag har tänkt och kanske börjat inse att jag kanske inte kan må bättre för stunden. Jag måste acceptera det och leva i nuet. Jag borde vara lycklig, för jag har världens bästa vänner, underbar familj och underbart väder. Just nu känner jag mig glad, jag känner mig som Isabella. Den sista tiden har jag inte vart den jag brukar, men de har sina förklaringar. 

Igår var det meningen att jag, malin och mickis skulle ha myskväll. Men aa, blev kanske inte riktigt så. För det första kom inte mickis hem först halv 12, så hon kunde inte vara med. Mycket synd. Så det vart att åka hem till mamma och ha det trevligt med några vänner. Sen skulle vi dra vidare men aa vet inte om vi lyckades med den trippen? haha. Jag skrattade igår, det var så himlans skönt att skratta, att känna lycka!! Nu jäklar, vet inte hur många gånger jag har sagt det men nu ska jag verkligen försöka även hur mycket jag än saknar dig, så måste jag försöka gå vidare. Även om den tiden kommer att vara smärtsam, de har jag redan märkt. Men de var som du sa "man ska aldrig säga aldrig"..  För jag kan inte gräva ner mig i något som har vart, men det var utan tvekan den underbaraste tiden i mitt liv.. Men nu måste jag gå vidare, du har lärt mig mycket, så himla mycket. Du har lärt mig att livet är förkort för att kast iväg på småbråk osv. Stunder med dig får mig att le, om jag skulle skrivit detta i förregår hade jag gråtit. Men inte idag, idag känns det bra! idag kan jag le för det även om det gör ont, förjävligt ont. Men du är specill och så är det, det kommer du alltid vara det vet du. <3 Jag är grymt tacksam över att vi pratar som vänner idag, för jag vill inte förlora en sån stor del av mitt liv. Du är en viktig person för mig, men det vet du redan vännen;)!

Nu ska jag blicka framåt, eller nej jag ska försöka.. Ska snart dra till qwarn med Mickis & fransson, troligen några flera men vet inte ännu. Det visar sig helt enkelt, precis som allt annat. Hoppas du har det bra i Tierp Anna, hade verkligen vart kul att följt med men det får bli en annan gång. Du är brabrabra<33


"Du är stark, och det är nu du ska bevisa det.. Glöm aldrig tiden men acceptera
det och gå vidare. Varje dag påminns du men en dag kommer det inte göra ont
längre. Du kommer klara det, visa att du är stark Bella. Våga ta steget ifrån det".


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: