Planer

Satt nyss och snackade med Patrik om mitt projektarbete. Har så mycket tankar och ideér hoppas verkligen att det kommer att bli bra! Jag hoppas att ni fortfarande läser hans blogg, om inte så syns hans länk längst ner på min sida till höger under "Länkar".

Är inte ens trött men borde kanske tänka på refrängen snart, imorgon blir det utgång med brudsen! kommer att bli hur sjukt kul som helst, eller jag hoppas på det i alla fall. Tror att det blir konrad imorgon men man vet ju aldrig, kanske hinner ändra oss några gånger till. Jag och karin ska ta bussen halv fem sen börjar förferren skulle jag kunna tro. Det kommer att bli kul det.

Ha det bra.

/I
Postat av: carro

bella, jag och en kompis ställer upp och dansar om du vill =) har redan frågat henne och hon vill hemskt gärna. precis som jag. Vill du ha dans med på projektarbetet? <3

2009-05-22 @ 11:53:03 -  http://carolinehacar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: