Nu ska ni få höra.

Har vart tajt med uppdateringen här. Men nu ska ni få höra vad jag har gjrot. Jag har nämligen vart på praktiken och den tar död på mig. Har alrig känt mig så trött som jag gör när jag får gå hem på dagarna/kvällarna. Igår gick jag upp halv sex för att starta jobbandet klockan 07.00. Trött var jag men de gick, sen gick jag fram till tre. Hem och laga mat och städa (känns otroligt vuxet när jag skriver det här), sen bio med mammsen. Kollade på Bröllopsfotografen, riktigt bra film och skönt att den var på svenska för hade inte orkat läst texten. haha!

Ikväll blir det att jobba på Coopan sen hem och ta det lugnt och bara vila. Jag är ledig resten utav helgen så det ska bli skönt. Sen väntar en ny spännande och händelserik vecka på praktiken. Ska hinna övningsköra, jobba och plugga också. Får se hur det kommer gå.

/ Isabella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: