Praktiken

Nyss kommit hem efter första dagen på praktiken. Måste säga att jag trivs i sjukhuskläder. Första dagen på en månads praktik har i alla fall börjat, detta ska bli väldigt spännande och jag måste säga att jag trivdes på den lilla avdelningen. Träffade min handledare lite fort, hon verkar vara kanon bra. Personalen på avdelningen är toppen, har redan mina favoriter även om man inte ska ha det. Ser fram emot denna praktik faktiskt. Imorgon blir det ett kvälls pass. Sedan ska jag kolla på mitt schema eftersom jag ska få gå natt istället. Får se hur det blir!

/Isabella
Postat av: Erik

Kul att det blev bra tillslut :), jobba natt, galet. Du behövde inte plugga in alla latinska ord som krav? :) <3

2009-11-16 @ 19:31:40 - 
Postat av: Emelie

Vi tjejer måste hitta på något igen nu i veckan tycker jag :D

2009-11-16 @ 22:27:20 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för du kom vännen<3 betyder jättemycket<3

2009-11-19 @ 12:13:36 - 
Postat av: Therese

Tack för du kom vännen<3 betyder jättemycket<3

2009-11-19 @ 12:13:56 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: