Tröttheten tar över.

Steg upp 05.30 idag, min kropp börjar bli trött. Jag kanske inte borde göra 300 olika saker på en dag. Men och andra sidan hinner jag inte om jag inte göra det. Idag var det körlektion som stod först på schemat. Efter nästan 1 månads uppehåll kanske jag inte ska begära så mycket, så de gick rent utsagt käpprätt åt helvete. Niklas tyckte att jag körde bättre när jag hade kört en stund men vet inte om jag kan hålla med om det. Bara ta nya tag och hoppas att det går bättre nästa vecka helt enkelt. Det kan inte alltid gå bra, men så här illa får det bara inte gå.

Efter det tog jag mig en promenad till gymet och körde lite. Var lite arg när jag kom dit (pga körningen) men det släppte fort när jag fick träna. Gymet gick kanon, skönt att kunna säga att något går bra. Axeln känns bra, peppa peppa ta i trä. Ska till sjukgymnasen nästa vecka.

Ikväll blir det att jobba sen åka med tåget till stan 21.30 om jag hinner med dvs. Hoppas hoppas! För börjar praktiken 07.00 imorgon, så har ingen lust att pendla från Hallsta då.

/Isabella



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: