Underbart, underbart, underbart!

Var nyss på gymmet, efter nästan 3 veckors upphåll pga utav att man vart sjuk. Det var underbart att vara tillbaka. Jag har verkligen saknat känslan utav att vara helt slut i varenda kroppsdel. Så känns det nu. Men det är skönt! Lite tråkigt att man tappat lite när det gäller vikterna men de får mig bara att bli ännu motiverad det ska bli ännu bättre, och ännu tyngre. Det är nu det börjar, bli att köra hårdträning med allt som har med träning att göra nu. Jag älskar att kunna säga det, men träningen och gymet är det bästa som finns. Det får mig att må bra igen.

Postat av: Emelie

saknar gymmet väldigt mycket nu när jag är sjuk !

2009-11-22 @ 21:52:56 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: