Vattenfys

Kämpade mig upp tidigt i morse. Sen bar det av till skolan efter en vecka hemma. Måste säga att man saknar folket i skolan när man inte träffar dom. Ni får mig i alla fall alltid att skratta och ni vet ju vilka ni är också. Sen följde Tobbe med mig till Ica för att handla lite frukost, hann inte äta hemma.

Vart vattenfys på löga sen, ojoj. Dålig närvaro från våran klass måste jag säga, tre som deltog och 2 som var där och kollade utav 19 stycken. Med andra ord skandal, skulle vart ganska arg om jag hade vart lärare. Men det spelar ingen roll, många som är sjuka nu också. 

Ikväll blir det nog party med Mickis och hennes kompisar. Ska bli roligt!
Nu sitter jag och fryser på rummet, funderar på att hoppa in i en varm dusch.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: