Plugg, kan ha blivit en trend!

Sitter inne hos syster och pluggar nu. Båda sitter med en varsin laptop, känns lite nördigt. Känns som att plugga har blivit en trend. De spelar ingen roll vem man frågar nu förtiden för man får nästan alltid svaret "pluggar"... De är sjukt,  skolan tar kol på en. Men jag vet inte, kanske bara jag som känner så?

Ska göra klart mitt sjukvårdsarbete imorgon, jag måste! Sen ska jag och Therese sätta oss på något fik och sparka igång projektarbete, vi har väntat med att slå straffsparken alldeles förlänge. Skärpning från våran sida. Nu ska jag nog fortsätta med räddningen, snart klar faktiskt. Håller på att fin putsa den nu, känns som den blev helt okej faktiskt.

Måste göra i veckan:
Boka flygbuss biljetter.
Göra klart sjukvården.
Köra bil.
Lämna in räddningen.
Packa till mammsi

TRÄNA



Så här ser de ut när Bellsor ska fiska krabbor ;D

Postat av: Emelie

Säg till när du ska träna! Jag är väldigt mycket på

2009-10-18 @ 22:49:16 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: