SLÖ, slöööööö, lr slöööööööödag?

Goddag älskade blogg.
hahaha börjar skriva som om de vore en dagbok, illa.
Vi tar om de där från början..

Hej!
låter mycket bättre genast. Vart sjukt trött idag, vaknade runt 13. Bara det förklara varför jag är trött.
Vi somnade nästan så fort vi la huvve på sängen efter krogen utgången. Som verkligen blev lyckad.
Ska snart till Sandro och Matte och käka taco, ska bli mys.

Kan sammanfatta gårdagen så här kanske:
Ja men dåså, skratt, dans, mata, armbågar och näsblod gånger 2.
Men tack för en jättekul lördag, kunde nog inte bli bättre.

Imorgon åker Erik hem igen, tråkigt om jag får säga det själv. Frida kommer och hämtar oss runt 05.40 (!!). Så blir att säga hejdå sen blire plugget hela långa dagen. Måste ta tag i en del grejer nu, får inte vara så lat för då blire varken Uppsala eller Ume, vilket av dem jag nu ska plugga på.

/ Isabella

Postat av: carro

såg att du svarade i min så jag svarar här :)

Ja självklart. Du får dock säga vilken/vilka låtar du vill ha så att det passar in om nu hela förslaget går igenom.

Ser fram emot att träffa dig, så hoppas axeln håller!

<3

2009-10-04 @ 20:12:01 -  http://carolinehacar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: