Träning är den bästa medicinen.

Hade ont i huvudet innan träningen men nu är den borta. Äntligen, efter 4 dagar känner jag knappt av den. Lite trött i huvudet är jag väl fortfarande men det är kanske inte så konstigt. Blev först lite volleyboll som gick åt skogen, borde kanske inte vara förvånad med tanke på att jag inte har spelat på hur länge som helst. Jag har tänkt att träna upp min vänster arm så jag inte "tappar allt". Får se hur det blir med den saken och om tålamodet finns där. Om inte så är det kanske dags att jag letar fram det. Var lite halvsur efter träningen så kände att gymet passade utmärkt. Körde lite armar, mage och rygg. Underbart! Börjar ge resultat och det är alltid kul.

Imorgon ska jag köra bil igen, få se hur det går. Förra gången gick bra så får hålla tummarna. Jag har insett att man inte ska ha så höga förväntningar för då brukar de oftast gå sämre. Så vi får se hur det går. Senare på kvällen blir det nog myspys med vännerna. Bara jag inte mår dåligt imorgon så ska den planen gå igenom.
Tänkte lägga mig snart, kolla på någon film eller något. Alltid skönt. Förresten betalade jag och Mickis kryssningen idag, jag kan ju bara säga att studentkryssningen 2010 kommer att bli galet kul.

Nu är det inte länge kvar tills 28 Oktober, och jag har inte bokat flygbuss än. Kanske är på tiden att göra det snart? Eller.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: