Underbart underbart underbart!

Vart riktigt hårt på gymet idag. Kan inte bli bättre! Var på otroligt dåligt humör när jag gick till gymet, kanske ska bli en trend för gick så galet mycket bättre. Körde både kondition och styrkepass idag, kändes att det behövdes. Måste dock ta de lugnt med axeln så blev att träna mage, rygg, och ben uta bara fan. Nu är jag sjukt trött i kroppen och det känns riktigt bra, hoppas på träningsvärk imorgon. Efter det blev det att springa på Crosstrainen 40 minuter, när jag var klar var jag rent utsagt mördbultad. Men var inte riktigt nöjd så körde lite egen fys, körde lite mer mage och armar (kan inte gå till gymet utan att bättre på armarna lite). Jag älskar gymet, de får mig att le inombords.

Blir troligen gymet imorgon kväll också. Får se hur det blir efter körlektionen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: