"Äntligen" en dator igen..

Nu har jag en dator igen, har vart rätt skönt att inte ha någon också. Men ändå rätt skönt, jag har märkt att man är rätt ute och cyklar om man inte har någon dator. För man kan inte boka tågbiljetter, inte fråga om saker på msn som man verkligen behöver veta, inte kolla busstider som jag verkligen skulle behövt kollat eftersom jag är nyinflyttad i stan.

Kan säga att det var inte lätt att hitta första dagen, det ska bli kul och se om jag hittar till skolan imorgon. Men så svårt kan det ju inte vara. Var i hallsta och gymmade idag, otroligt skönt och det börja verkligen att ge resultat och det innebär att träningen tar. Det är en underbar känsla. Det leder dock till viktökning och jag har ett par tunga veckor framför mig innan kroppen hinner vänja sig, men det är kul. Älskar att komma hem och vara helt död i musklerna. Kunde knappt låsa upp dörren idag när jag kom hem, var sjukt trött i armarna!

Imorgon ska jag troligen sola solarium med Felsan, för färgen som man fick i Turkiet börjar försvinna nu, tråkigt! Funderar på om jag ska skita i att skriva mera. Skulle behöva diska men hittar inte den där saken som gör att vattnet stannar kvar i vasken... Jag vill ha en diskmaskin!

Annars kan jag ju sammanfatta dagen med ett väl passande ord: missförstånd!

/Isabella

Postat av: karin

Bor du i stan nu :O

2009-09-08 @ 09:45:54 -  http://kkoskinen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: