Flytten gör mig okontaktbar.

Håller på att flytta för fullt så jag har packat ner datorn.. Eller den är sönder så har ingen större funktion om den är uppe heller! Så kommer nog inte blogga på ett tag, det är inte så roligt heller. Jo det är det men inte om jag inte kommer kunna göra det varje dag. Prövade studentmössor idag, ojoj. Nu är det nära!? det är bara 9 månader kvar och det kommer gå så sjukt fort, lite läskigt nästan. Jag vill inte sluta, jag vill inte ta ett till steg ut i vuxen världen. Vad ska man göra? arbetslösheten är högre än aldrig förr och högskolorna är fulla. Ja det blir som det blir, det är ett tag kvar tack och lov.

Köpte glasögon idag också, känner att pengarna på kontot börjar försvinna sakta men säkert, men jag måste ju kunna se. Tack och lov har jag jobbat i sommar!

Nu ska jag sätta mig i cafeterian och tagga inför Svenska C. Hm, jag och svenska C? förhoppningsvis går det bättre än engelska b och jag.

/ Isabella

Postat av: Patrik

Livet börjar vid 40 har jag hört, då har vi gott om tid att relaxa med andra ord! ;)



//Patrik

Hundratusen och ett år -Välgörenhet för gatubarn på nätet

2009-09-03 @ 20:25:11 -  http://www.hundratusenochettar.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: