Haft bloggtorka.

Nu är jag tillbaka igen,

Har inte hunnit skrivit så mycket den här veckan. Det har vart full fart endå, och har fokuserat mer på träningen de fyra senaste dagarna. Så har inte orkat skriva heller. Skolan fortsätter att vara sjukt slapp, eller ja.. Skulle behöva göra matte men de kan jag inte, sen skulle jag behöva göra sjukvård eftersom vi har läxförhör eller något liknande på måndag. Men jag skjuter alltid upp det, kanske är på tiden att öppna bökerna i alla fall..

Ska snart hoppa in i duschen efter min otroligt sköna långpromenad, sen blir det att laga i ordning något att äta för sen ska jag jobba.. Rätt skön dag om man bortser från jobbet.

På tisdag åker jag till Åland på kustbevakning, så jag måste börja packa också. Kommer nog att bli galet kul, längtar i alla fall. Får se hur det blir när vi väl är där, men kan tänka mig att det kommer bli sjukt jobbigt.




Jag saknar redan sommaren..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: