Halsont, igen..

Kom nyss hem från skolan, vart en rätt skön dag faktiskt. Dagen började med räddningstjänst, pratade bland annat om Åland. Ska verkligen bli kul, är rätt nervös dock. Sen hämtade jag mina nya brills, nja vet inte om jag trivs med att ha glasögon men jag ser mycket bättre. Det är bra!

Efter det var det dags för skolkort, blä. Tror jag blev skelögd och det gillas inte, det är bara hålla tummarna att hon väljer de kort som ser någelunda ut. Det var i alla fall det sista klasskortet man tog då, känns lite hemskt. Kommer nog sakna klassen och skolan rätt mycket sen när man inte går på gymnasiet. Ska och andra sidan försöka börja plugga dirket, vi får se hur det blir med den saken.

Och på tal om ingenting, jag har ont i halsen igen. Tyckte nyss att jag var sjuk, men nu verkar det vara dags igen. Jag orkar inte vara sjuk!! Imorgon blir det att jobba, skönt med lite extra pengar för just nu är jag så sjukt pank. Vet inte vars pengarna tar vägen.

Ska nog gå och laga i ordning en god sallad nu, jag är sugen på det. Sen blir det att börja dona lite inför kvällen. Kommer nog bli riktigt kul, om inte så hoppas jag på det.

Förresten så saknar jag tillbaka till Turkiet och umeborna vi träffade..

/ Isabella
Postat av: Felicia

hoppas du har skojsigt på ditt natt jobbande :D mihihi

2009-09-13 @ 22:58:34 -  http://feliciasoderberg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: