Matte B = döden?

Urch..

Det har vart en trälig dag i skolan, förutom att Therese fyllde för det var roligt! Nu är hon också 18 och det var väl på tiden måste jag säga. Imorgon fyller nästa unge, och det är ju faktiskt Malin<3. Sen är hela bunten vuxna och det innebär galna krogenvändor sen.

Idag hade jag matte, matte b.. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag verkligen avskyr kursen. Den kommer gå käpp rätt åt helvete! Hur svårt som helst, och vi ska göra dryga 12 sidor per lektion. Hur ska jag lyckas? Önska mig lycka till för sjutton.

Nej jag är trött i huvudet och jag säger bara tack Eric & Clara för ni hjälpte mig med några tal annars kan jag lova att boken hade legat utanför fönstret för länge sen.

/ Isabella
Postat av: emma klemets

matte B ÄR döden! haha :)

2009-09-08 @ 22:26:52 -  http://emmaklemets.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: