Coopan!

Har jobbat hela dagen, gick kanon bra. Riktigt roligt idag, åh jag älskar coop. Och kommer sakna er alla mina vänner<3. Men samtidigt skall det bli intressant att testa något nytt, jag är nervös, rädd och galet nyfiken på samma gång. Fråga mig inte hur man kan ha alla dessa känslor på samma gång. Förresten, fick en chokladkaka av en man på coop idag. Jag hjälpte honom när hans kort sturlade. Så han tackade mig och talade om att jag var väldigt vänlig, och såg alltid så glad ut. Vart väldigt glad, Tackar tackar!

Nu sitter jag hos Sandra tillsammans med Emelie, Micke och Matte. Självfallet Sandra också. Blir att äta lite mat sedan  fest, utgång och en massa skratt. Jag ska ha riktigt kul ikväll. Nu blir det en shot sourz, muuumma.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: