~

Jag kommer aldrig på vad man ska ha för rubrik, lite jobbigt. Imorgon blir det att gå ut och springa eller fara till gymet, har inte bestämt mig ännu. Men något ska jag se till att det blir i alla fall. Bara köö nu, ingen idé att sluta. Jobbade i dag iaf. Gick helt okej, rätt segt eftersom jag hade vart trött hela dagen. Gick relativt fort ändå.

Har börjar att knyta ihop säcken för projektarbete nu, känns bra och otroligt skönt. Ska bli kul att överlämna vårat arbete till Patrik sen, får se om han blir nöjd eller inte. Men tills dess är det bara att ge järnet. Vi har ju lite att fin putsa tills dess.

Nu blir det att hoppa i bingen så att jag orkar gå upp tidigt imorgon, eller ganska tidigt i alla fall. "sovmorgon" som andra säger. Om man ändå vore en morgonmänniskan. Visst, jag är inte trött när jag väl är uppe. Men det gäller att ta sig dit också.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: