jajjjeeboox.

Hehe.. Ja vad ska jag säga om gårdagen, urch. Åkte hem med Sandra i alla fall och idag kom jag inte upp ur sängen. Eller soffan ska jag kanske säga. Mår fortfarande inte bra och förstår inte hur kroppen kan ta allt så hårt... Nej nu blir det skärpning och har därför lovat att köra mickis till qwarn på valborg. Så blir en nykter valborg i år!

Tänkte berätta lite mer om vad jag köpte igår i Stockholm. Köpte lite sommarkläder till Kreta, ett par shorts, en midjekjol, en shorta, baseball tröja, linnen, tröjor, smink (alldeles för mycket), en väska, och ett halsband. Så det blev en del, men roligt att ha lite nytt i garderoben. Efter att mickis hade hämtat mig ville hon svänga förbi på skopunkten så då köpte jag två sommarskor också. Ett par klackisar och ett par gladiator skor.

Nu blir det nog att sätta på en film och bara vila lite. Och förhoppningsvis mår jag bättre snart, detta är inte okej i alla fall.
Postat av: karin

jo va trevligt, synd att de blev som de blev. hoppas att du mår bättre idag gull. :)

2010-04-25 @ 20:18:55 -  http://kkoskinen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: