Jobb jobb jobb

Nyss städat rummet, nu ser det bra ut igen. Fattar inte att jag kan stöka till det så sjukt mycket! Ska snart hoppa in i duschen sen blir det att fara till jobbet. Jobbar med Lena idag, hoppas kvällen går fort är inte alls sugen på att arbeta idag. Hade gärna följt med familjen till Eskiltuna och ätit mat med släkten.. Men men, jag och Amanda ska till stockholm den 24! Jag längtar. Ska bli riktigt roligt, länge sen jag shoppade känns det som. Ser jag verkligen fram emot.

Umgicks med världens bästa Sosso igår, vi åkte till hälla med Micke, Jenny och Matte och kollade på bilar. Kanske inte riktigt min grej men det var väl helt okej. Kallt, men annars så. Jag såg min dröm bil iaf. Herregud så snygg den var.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: