Lyckat

Efter jobbade igår åkte jag med tåget till stan. Vart att äta världens godaste middag som Sandra hade lagat, skämtar inte om att det kanske var det godaste jag ätit. Muuuma. Sen vart det att vi förfesta lite, kul att träffa er alla igen! Vi drog till stan runt elva halv tolv tror jag, vart silk. Inte så mycket drag kanske, kan ju och andra sidan ha med att pluto hade terrass öppning. Men jag tyckte det vart riktigt roligt iaf, fast nu har jag ont i fötterna...

Emelie och jag begav oss till nattbussen sen, vad har hänt med den!? Den var otroligt lugnt. Hade förväntat mig massa bråk och grejer men alla hälsa på alla och var så glada.

Idag vakna jag däremot med världens huvudvärk och det känns som veckans träning är helt borta;D! Nu blir det i alla fall att fara till jobbet. När jag kommer hem MÅSTE jag städa rummet, ser ut som en bomb släppts ner.
Tack för igår<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: