Ensam starkast?!

Snart flyttar Mickis. Jag blir ledsen när jag tänker på det. Även om vi inte ses så mycket längre känns det skönt att åka hem till pappa och veta att Mickis rum står där och väntar och förhoppningsvis är hon hemma. Kommer sakna att du blir lite smått sur på mig när jag tagit dina grejer bara för jag tycker dom är fina. Jag kommer sakna att du bara spontant ringer och säger att du vill komma över, jag kommer helt enkelt sakna dig. Tycker du gör rätt i att flytta, testa något nytt. Du & Therese kommer få det jättebra, du kommer träffa nya vänner och du kommer leva "lyx" i ett halvår. Jag måste säga att jag är avundsjuk. Och vet inte hur jag ska klara mig utan dig & tess i ett halv år. Urch, grinar när jag skriver det här. Trotts att jag är på jobbet. Jag ångrar att jag vart som jag vart mot dig. Nu drar mina andra halva, medan jag stannar kvar i "skiten"...

<3:(
Postat av: Linda

Sv: Jo det skulle jag kunna göra, fast är Sosso är ju bättre än mig egentligen. :D Men spelar ingen roll för mig :)

2010-08-08 @ 14:55:30 -  http://norgelinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Okejdå, men vi får snackas lite på msn, så kan du skicka över lite bilder och beskriva hur du vill ha den. :)

2010-08-09 @ 15:47:12 -  http://norgelinda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: