Lång måndag.

Vart uppe sen halv åtta idag, fast jag är ledig!! Eller ja jag börjar inte först kvart i fem. Var ute på en morgonpromenad, det var skönt. Efter det tog jag det rätt lugnt. Skulle tvätta hade jag tänkt men alla tvättider var slut. Så får bli en annan dag. Vem vet, kanske imorgon. Får se vad som händer till kvällen, kanske träffa oscar efter han har tränat. Eller så blir det något annat. Får se vad som händer helt enkelt.

Ville bara passa på att säga att idag mår jag himla bra, allt känns mycket lättare. Även om det finns vissa dagar som får mig att känna mig rädd för mig själv, är det dagar som dessa som får mig att se framsteg. Jag har gjort framsteg. Men det är en bit kvar..

Nu blir det att sussa ett tag så jag orkar jobba..
På tal om ingenting förresten drar ju skolorna igång på torsdag. Jag vill också, kommer sakna plugget och tryggheten att träffa alla vännerna i skolan igen. Det sista månaderna på gymnasiet gick så galet fort, men satan va roligt det var.. Nog om detta. Blir alldeles för mycket nostalgi i mitt huvud nu..

Natti på ett tag. 

 
- Tack för du finns.
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2010-08-19 @ 20:04:55 -  http://kisskill.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: