Usk, SSK?

Sitter på jobbet nu, slutar snart. Eller nej jag slutar 21.45. Riktigt trött är jag! Idag gick jag in på min mejl och såg att jag fåttmejl från Örebros universitet i torsdags att jag kommit in på skolan, alltså till ssk (sjuksköterska). Självklart såg man detta mejl försent. Men tycker det är dåligt att det står att de ska ringa och berätta om man kommit in och inte enbart mejla. Skulle anmält de senast IDAG 08.30 ännu surare. Ska ringa dit imorgon och höra hur det kan göra så... Inte för att jag har något boende eller så, men det går ju att ordna. Får se vad de säger, annars sattsar jag stenhårt på uppsala till våren.

Hade en riktigt bra helg i Uppsala förresten. Var riktigt roligt!
Du gör mig väldigt bra.

Postat av: ann-sofie

Det var väl otur,hur har det löst sig med alt??

Hoppas allt är bra med digSaknar dig!/MOSTER

2010-08-31 @ 10:43:50 - 
Postat av: camilla

satsa på Uppsala du, kommer att bli kanon....Kramar

2010-08-31 @ 17:45:37 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: