Uppsala besök.

Helgen har vart kanon måste jag säga. Den började med en väldigt rolig utgång med världens bästa vänner i fredags. Det var verkligen hur kul som helst, jag har inte skrattat så mycket på länge. Så tack för en kanon bra kväll Allihoppa som var med..

I lördags kom Charlotta och Nils från uppsala till Oscar. Så igår var vi på Patriks välgörenhetsgala.
Började med att vi åkte till fel teater, tyckte det såg lite öde ut, men det visade sig att vi stod utanför helt fel salong.. När vi väl kom fram till rätt gick vi och satt och och njöt av föreställningen. Jag måste säga att jag är glad att jag gick på den, riktigt bra och gemontänkt teater. Jag tror inte det var någon som inte blev berörd när man satt där och man såg vilken tid alla hade lagt ner på detta & att detta går till något bra. Du är en sjukt bra människa Patrik. Jag önskar fler var som du.

Vart i alla fall en kanon kväll, lagade mat tillsammans och god efterrätt. En kanon bra helg!

Nu ska jag snart fara hem eftersom jag har borta match i Karlstad idag, blir en lång och sen kväll.. Men men, hoppas det går bra och att KVK tar hem segern. <3
Postat av: Sofia

Jag älskar dig min vän ♥

2010-12-08 @ 14:54:55 -  http://annasofiaisabelleo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: