Väntan!!

Vart på julbord idag med jobbet. Var trevligt och man måste ju säga att man har underbart bra arbetskamrater. Trodde nästan jag skulle skratta ihjäl mig ett tag när jag, Frida och Sussiiie var påväg till bilen. Ni är ju så sjukt underbart bra,roliga och helt enkelt bäst. Tack för ni finns!
Sista dagen jag jobbade tillsammans med Frida var det idag också. Det var jobbigt, men vad ska man göra? Jag gratulerar verkligen dig som ska få jobba med det du har utbilda dig till! Sjukgymnast. Hoppas det går bra utan dig, och att det går bra för dig på det nya jobbet. Jag ska verkligen hålla alla tummar jag har, det vill säga två. Tack för jag fått chansen att fått jobba med dig, du är väldigt väldigt duktig ska du veta!
Sitter och väntar och väntar. Är nervös, vill veta nu!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: