Volleyboll - meningslös tid!

Tränade idag. Önskar att jag någon gång kunde skriva att det gått bra, men som vanligt inte. Känner mig bara depp när jag åker från en träning. Helt bortkastad tid. Man åker dit med gott humör men man vet ändå att det kommer gå åt helvete, som det alltid också gör. Att folk säger "åh bra bella" jättebra, verkligen... Jag vet själv att det inte är bra så säg inte det, varför skulle det vara bra när man knappt får fram en mottagning. Är det bra? huh.
Nej förstår inte varför jag kastar bort tid på att ens spela. Eller träna, för kommer inte hända att jag kommer spela match. För jag ligger hur långt efter som helst om man jämför mot de andra. Skorna på hyllan skulle nog vara det bästa. Både för mig och laget. Nu är denna dag förstörd och jag hatar tanken på att det snart är torsdag.

Åt helvete med skiten.
Postat av: Amanda

Du är min förebild för att du är så förbannat stark! Har du bestämt dig för något så gör du det. Du är så otroligt vuxen och ansvarsfull i mina ögon samtidigt som du har varenda gnutta av barnasinnet kvar! Skrattar varenda gång du är i närheten, och tänk då på vilken bitterfitta jag kan vara. Du har ett hjärta av guld och vågar vara ärlig utan att skämmas.

2010-12-16 @ 14:53:16 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: