Grattis Johan!

Vart i skolan hela dagen idag, ovanligt. Det är bara tisdagar man är där hela dagen annars är de bara någon timme. Rätt skön skoldag. Käkade lunch med viktor och Berga, ni är bra mina vänner. Så himla skönt att snacka ut sig med er, för ni förstår alltid känns det som. Sen tog jag kvart över tre tåget hem och åkte och solade i sporthallen riktigt skönt, brände mig dock lite i ansiktet. Så nu ser jag ut som en krabba eller något i den stilen.

Blir boxning ikväll med Mickis och Fia. Syster sa att jag inte skulle gymma innan för då skulle jag inte orka boxningen, jag som ville gymma men jag var smart och lyssnade på henna jag hoppas att jag tackar henne för det sen. Imorgon blir det volleyboll träning och kanske gym på kvällen. Eller det blir nog så, saknar gymet nu..

Ville bara passa på att gratta Johan som blir 19 idag också. Hoppas du får en kanon bra dag min vän.<3

Postat av: Emelie

jag kommer hem i mars :D Blir nog hemma en vecka eller så då skulle jag tro. Då vill jag absolut ut på krogen så räkna med det! :D mitt norska nummer är 45035381, har inge pengar på telefon just nu så kan inte skicka något sms :) <3

2010-02-09 @ 17:25:57 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Emelie

0047 eller +47 sen bara nummret efter :) Hela nummret :)

2010-02-11 @ 07:18:37 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: