Nu kommer de gå fort.

Fick studenmössorna idag, herregud. Nu är det inte länge kvar om man tänker på hur lång tid vi gått i skolan. Om några månader står vi där. Hm rätt hemskt egentligen eller mer läskigt om jag får säga det själv. Att ha tillhört en klass hela livet, sen helt plötsligt står man där. Men de kommer nog gå bra, ska väl inte vara några promblem. Jag vet ju vad jag vill, i alla fall tror jag.

Jobbade kväll idag. Var en väldigt skum kväll, tiden tickade knappt och felicia fick blombud. helskumt! Ledig imorgon, så då blir det gym. Underbart! Har sån sjuk träningsvärk idag från boxningen igår. Jag borde kanske börja träna mer ben på gymet? men de är ju sååååååå sjukt tråkigt..

/Bellsor

Postat av: em!

åhhh, jag längtar till jag får min mössa:D

2010-02-10 @ 23:54:27 -  http://emmaklemets.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: