Sjukhuset?

Dagen började väl lite sisådär. Var svin trött och orkade knappt hålla ögonen öppna när jag satt på lektionen det var hemskt. Efter lite coca cola så var det bra igen, dock många sockerbitar som slank ner. Pratade med Fredrik angående projektet idag. Det kändes bra faktiskt, nästa lördag ska jag, Matilda och Mickis på loppis i Eskiltuna. Får se hur det går, hoppas på pengar till projektet i alla fall.

när vi hade möte idag, började min mobil plötsligt ringa.. Svarade.. och så var det sjukhuset. Det hade läst mitt cv och ville jättegärna att jag skulle komma på en jobb interju. Så på onsdag klockan 11.00 ska jag träffa avdelningschefen och ha möte. Jag är nervös! Det är ju något jag vill jobba med, tänk om jag får det. Hur ska jag tänka då?

Ska dra mig till gymet, springa lite på crosstrainen och köra lite mage. Annars vet jag inte om jag klarar helgen.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: