Grillning

Sitter hemma hos Johanna nu. Blir grill och mys med flickorna. Ska bli roligt att göra något efter man jobbat. Annars känns det lite som man bara far hem och sover, sen dags för jobb igen. Imorgon är sista dagen innan jag får vila. Är ledig i helgen, eller jobbar på coop på söndag. Det blir nog bra, jag längtar.

Får se vad denna helg bjuder på.

Igår var jag och Sosso på den nya twilight filmen, hur bra som helst och jag måste säga att jag älskar filmerna. Den här filmen var rikigt bra. Vi skulle gå på bio i västerås men det var självklart slut sålt så det blev att kolla i Köping (!!!). Men det var väl egentligen inge märkvärdigt med de om man bortser från alla fjortisar..

Nu ska jag vara social med girlsen. Har förövrigt vart en riktigt bra vecka. Dock massa fix med försäkrningar, banken osv. Det är inte lätt att flytta hemifrån. 

Saknar fortfarande internet på hemmaplan. / Bells
Postat av: Karin

hör av dej nån da? Vi kanske kan åka å bada på lörda? de ska bli 30 ++ :) hör av dej!!! KYSS

2010-07-01 @ 19:37:10 -  http://kkoskinen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: