Saker man inte kan göra ogjort.

Det finns saker jag velat få ogjort, saker som gör mig svag. Saker som får mig att fundera. Får mig att känna mig som en värdelös människa. Jag ångrar vissa saker mer och vissa saker mindre. Det är så det är. Men jag vill aldrig med avsikt göra någon ledsen, speciellt inte än vän. Därför känner jag mig tvungen att skriva detta här. Jag menar det verkligen, du är en en toppen människa och det hoppas jag du förstår. Du ska aldrig tvivla på det. Jag vill bara be om ursäkt för att det blev sådär. Hade jag vetat hade jag inte gjort så. Jag är ledsen, men bara så du vet tycker jag du är en underbar vän som jag absolut inte vill förlora. Hoppas du förstår mig, du är ju trots allt min gyminstruktör som lärt mig mycket.

Förövirgt ska jag in till stan nu och kolla på bio och äta middag på stan, kommer bli mys. <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: