tröttsamt..

Jag vill ha internet och det är nu. Detta suger, hänger inte med vad som händer längre ;). Ska snart åka hem igen, sitter hemma hos pappa. Han bjöd på mat idag eftersom det börjar bli knapert med ekomonin innan löning.. Men så är det, bara gilla läget. Ska väl hem och hämta tvätten som hänger nere i torkrummet. Har tvättat fyra maskiner idag, känner mig lite duktig. Jobbigt var det när det är så här himla varmt. Men ska inte klaga för måste säga att jag älskar denna värme, de känns som sommar. Jag saknar på tal om ingenting sommaren  2009. Den var bra. Shit alltså. Västkusten där man träffade Marcus, hampus, Dallas och Jonas. Pratar knappt med er längre, men ni ska veta att ni har gjort ett utav mina bästa sommarminnen. Sånt man drömmer om, sitta på en bergshäll och kolla på solnedgången, sjunga och bara älska livet. Jag saknar det otroligt mycket.

Idag saknar jag minnen. Som att jag vill uppleva det igen och igen och igen. Känslan är underbar, det finns mycket man vill.

Nej nu ska jag inte sitta här, det är ju faktiskt final i fotbolls vm. Kommer bli grymt och jag hoppas på seger till spanien. Hej på ett tag.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: