Uppsala

Sitter och väntar på att Oscar ska sluta, blir att dra till Uppsala i helgen. Ska bli kul att komma iväg och göra något annat, träffa lite nya människor och bara vara ledig. Det är väl det som känns skönast, veta att man är ledig hela helgen. Dagen på jobbet gick fort idag, så fort att jag slarvade bort mina solglasögon.. Har troligen lagt dem hos någon kund, så förhoppningsvis märker de nog att det inte hör hemma där så jag får dem tillbaka. När jag och Frida skulle gå till bilen kom det världens skur så när vi väl satt i bilen såg det ut som vi hade duschat, sjutton att det kan komma så mycket regn på så sjukt kort tid. Vi var liksom inte ens i regnet mer än 20 sekunder.

Påtal om ingenting vart det myskväll med Madde igår, vi lagade mat och bara umgicks. Det det var kul, har saknat dig vännen. Får hitta på något snart igen, du är bra.

Nu ska jag fixa det sista sen bär det av till Västerås där jag blir upphämtad. Blir nog en rolig helg, tror jag!

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: