1 dag!

Nu är det bara 1 dag kvar. Känns sjukt, hade avslutning med lärarna idag. Det var sorligt och jag grät så nu har jag ont i huvudet. Hur ska det bli på själva studentdagen!? Känns jobbigt det här, himla jobbigt. Johanna höll ett riktigt bra tal för oss idag. Hon kunde inte heller hålla sig från att gråta. Fick även en lite gåva från Elina, tackar så mycket!

Idag tog även Mickis studenten, hann tyvärr inte se så mycket av den. Men olyckligtvis blir det så när vi båda tar studenten. Var i alla fall med på mottagningen du var riktigt fin syster, och jag är så stolt över dig. Vill se dina betyg sen också. Älskar dig!

Imorgon är det min dag, studentdagen. Jag vill egentligen inte det här, känns tungt. Men det kommer nog bli en himla rolig dag! Jag längtar delvis. Matilda ska sova här i natt, så vi ska fixa oss tillsammans imorgon bitti. Halv 8 imorgon ska vi vara hemma hos Jenny på champanjefrukost.

Postat av: maria

grymt fin och bra blogg,kolla gärna in min ! :D

2010-06-14 @ 20:24:58 -  http://mariajonassoon.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: