3 dagar kvar..

Nedräkningen har börjat som sagt, ser det inte som en bra nedräkning. Kommer sakna allt det här, sitter i skolan nu. Rätt lite folk. Det är ju trots allt sista veckan. Det sista tre veckorna på gymnasiet har gått så ruskigt fort, jag har inte hunnit stanna upp och förstå att det är så här pass nära. Det är skrämmande att tiden bara rinner iväg, snart sitter man där och har jobbat eller pluggat på högskolan några år. Otäck tanke. Rätt in i vuxen världen på en helg.

Jag skulle utan tvekan kunna gå ett år till i skolan, det skulle bara var kul att få göra om allt detta igen. Spex, klassfester, mys hos Johanna, studentdagar. Ja, jag kommer att sakna det.

Imorgon är det bara 2 dagar kvar, innebär att de är 1 dag för min älskade tvillingsyster innan hon står där och skriker "för vi har tagit studenten". Som du har slitit dessa år är helt sjukt, att du orkat. Jag är stolt som tvillingsyster. Mickis har vi blivit så här stora? Vi, du & jag ska ta studenten!? Det kommer gå bra, jag önskar dig all lycka till på studentdagen om vi inte hinner träffas innan. Jag älskar dig.






Postat av: Linda

Sv: Jag trivs jättebra här trots att jag saknar er där hemma mycket! Vore superkul att få lite Hallstabesök här, skulle absolut uppskattas. :) Jaa, kommer hem där runt 24-25, sen stannar jag hela två veckor, ska bli fint det. :):)



Mysiga bilder på dig och Mickis :)



Hur är det med Bellisen då? Pusss

2010-06-08 @ 16:56:57 -  http://norgelinda.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag älskar dig <3

2010-06-12 @ 21:59:37 -  http://baramikaela.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: