Kanon bra kväll!

Idag var jag först i Borgesund med Fels & Madde. Vi skulle sola lite, men solen gick ju i moln. Men var trevligt, låg och snackade lite. Eller ganska mycket skulle jag påstå. Sen bar det hem, massa fix och trix stod på schemat. Fels skjutsade mig till Västerås. Gjorde i ordning mig lite snabbt till kvällen, skulle nämligen till lärar Johanna idag och grilla. Det var helmysigt och som Johanna sa till mig "jag tror inte ni förstår hur lite ni har kvar". Men jag vet inte om jag håller med, allt känns så nära. Det är verkligen snart sluta. Men vi hade det riktigt roligt idag, som vi haft alla gånger. Jag kommer ju helt klart att sakna er mina nötter. Idag tränade vi på våran spexdans, jag måste säga att ni ger mig ett gott skratt varje dag. Jag är lycklig. Snart är detta över, jag kan inte förstå att 3 år på gymnasiet gått så jäkla fort. Vi gick ju nyss i ettan förfan!?

Imorgon taggar vi för spex på stan. Vi kör som bara fan nu OP! Detta ska bli galet, kul och sju helvete roligt.<3



Imorgon kör vi OP07 B, inte länge kvar nu<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: