Långpromenad

Hejsan svejsan.

Har jobbat rätt mycket nu, så på onsdag blir jag äntligen ledig. Ska åka & bada med sosso då om det är fint väder det vill säga. Ganskar jobbigt att gå upp så tidigt varje morgon men ändå skönt på någotvis. Nu vill jag ha internet, jag blir rastlös att inte ha det hemma. Dels för att mickis måste sätta över pengar till mig hela tiden, (förlåt). Men ska be pappa hjälpa mig med det där sen. & med tv:n.

Imorgon blir det att tvätta för första gången i mitt liv, hur ska detta gå? Önska mig lycka till. Madde kom till mig idag och visade hur jag skulle göra iaf, så jag sorterade kläderna i olika "färghögar" som jag ska tvätta imorgon. Jag är lite nervös tänk om mina kläder krymper eller blir alldeles missfärgade!? Ja vi får se hur det går, återkommer med resultat. Tänk om någon skulle bry sig om detta onödiga skrivande, men så får det bli ibland.

Nu ska jag kolla fotboll och sen sova. Imorgon blir det att stiga upp cirka 05.45!
Natti
Postat av: Karin

kommer gå så bra så ;)

2010-06-28 @ 11:57:10 -  http://kkoskinen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: