Snart 5 dagar kvar.

klockan är snart 00.00 det innebär att studenveckan nalkas. Det är alltså bara 5 dagar kvar i skolan. Känns otroligt konstigt, det är snatr över verkligen. Det var liksom nyss jag började gymnasiet. Jag kommer ihåg hur jag gick i ljushallen på Lindbo och hoppades på att jag skulle komma in på Fria. Hur nervös jag var när jag började, och nu har jag gått tre år med er OP07B? Det känns overkligt, men så sant. Det är riktigt nära nu, jag tror inte jag har förstått det. Imorgon skall vi måla lakarn med klassen, blir nog super! Får se vad som händer på kvällen.

Som sagt, denna vecka ska jag njuta av att tillhöra en klass. För nästa vecka är det slut på det och man ska  börja jobba. Urch, detta känns så långt bort men ändå står de och knackar på dörren. Läskigt.

Idag efter jobbet åkte jag hem till Chatrine som bjöd på lite mat, mycket gott var det eftersom vi var hungriga efter stängningen. Tack för en mysig kväll med god mat Katten :)

Nu, städa & sova!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: