Sommmmmar!

Var spex på stan idag, hur kul som helst. Det var roligare än jag trodde. Det började med att jag åkte hem till Matilda och fixade mig i morse runt 09.00. Sen åkte vi hem med bilen och tog bussen till stan eftersom man skulle dricka "saft" på staden sen. Dansade lite i skolan idag, sen drog vi vidare ner mot stan. Köpte vatten ballonger som vi kastade på folk. Vi skrek och hade det riktigt roligt, i alla fall jag. Jag är glad att jag går i samma klass som er tokskallar. Dagens utklädnasshow och spex bjöd på många skratt och helt galna grejer. Vi var bönder. Tycker det var klockrent, eftersom det var sjukt varmt att bara ha på sig shorts och t-shirt/skjorta. Tycker synd om de som hade hela dräkter. Herr blå gjorde även sitt jobb i vasaparken och tog våran dricka...

Efter allt spexande drog jag tillsammans med några ner på löga och spelade lite. Träffade Carro så vart att lira lite med henne också, kul att se dig igen. Det var ju ett tag sen.<3




Mer bilder kommer sen, nu taggar jag fest igen. Tack för denna dag<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: