Tvillingdag!

Idag har jag umgåtts massor med syster. Har vart hur kul som helst. Dagen började med att vi tog student kort på björnön tillsammans med Nathalie. Hur duktig som helst på att fota, det kommer snart lite bilder på bloggen förhoppningsvis. Fotades ungefär 1 timme och lite mer. Sen bar det hemåt, skulle fixa inför Claras maskerad fest. Vart riktigt roligt. Mickis kom med ideén att jag skulle vara en Geisha mycket bättre än Tåga. Så då vart det så, mickis var incredible, grymt! Det var i alla fall en riktigt lyckat fest Clara, du är bra.

Eftersom mickis och jag var duktigt att vara nyktra tog vi bilen till Sala. Vi gick in & handla lite grillgrejer i sala, de kollade på oss som vi vore helt dumma i huvudet? Men vafan, fattar inte folk att maskerad existerar.. Det var kul i alla fall, Mickis & jag gick där och handla medan de andra glodde. Väl hos Clara börja vi grilla, vart grillspätt med majs. Mums! Efter detta vart det dans och kubb. Helskön kväll i alla fall om man bortser från alla myggor som bet ihjäl än. Tänkte bjuda på lite kort sen ska jag sova. För imorgon väntar arbete.








Tack för en kanon bra kväll. Kul att du ville följa med syster, imorgon
blir det förhoppningsvis beach på qwarn. Nu blir det i alla fall att sova.
Mycket mycket skönt, snart är det studenten också.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: