Dålig uppdatering.

Har vart dålig uppdatering nu ett tag, men de har sina förklaringar faktiskt. Dels har jag inte haft någon dator då jag inte får internet att fungera på min bärbara dator hemma hos mamma, sen har jag inte haft tid faktiskt.

Har haft polisövningar i skolan torsdag och fredag. Riktigt roligt att se på, jag var inte med eftersom jag fotograferade. Vart en del riktigt bra bilder. Men av vissa skäl får jag inte lägga ut de på bloggen eller facebook.  Lite synd med tanke på att det var en riktigt övning. Roligt att se att markörerna tog det så seriöst. Ni kan läsa lite om övningen här : http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.767193-stokig-folksamling-bara-pa-latsas.

Umgicks med Sosso igår, köpte en massa frukt och kollade på lets dance. Har inte följt det där alls, men var helt okej. Somnade dock som två klubbade sälar. Kanske var bra med tanke att jag skulle upp och jobba idag vi 09.00.

FORTSÄTT RÖSTA PÅ DENNA LÄNK: http://gemensamstyrka.se/ide/gatubarn-nu-en-blogg-foer-gatubarn-i-latinamerika. Patrik som driver projektet gatubarn.nu har chansen att vinna 100 tusenkronor. Men då behövs alls röster. Så kom igen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: